måndag 9 augusti 2010

3 saker...

... Alla de finaste sakerna jag gör kommer aldrig upp på bloggen. För vissa saker går konstigt nog inte att ta bild på. Hur jag än fotar blir jag inte nöjd. Men här kommer några av dem, fula bilder med saker jag använder flitigt...

... Den här väskan använder jag mest hela tiden. Jag tog modell av en bra väska som gick sönder...

De här sakerna går inte bara att, inte ta bild på, de går heller inte att skriva något vettigt om dem, så nu går jag vidare till nästa bild.

... Den här hönan skulle komma upp till påsk men det blev inte av. Jag hade någon gång klippt ut en liten bild på en höna. Sedan sydde jag en själv i vit fleece. Den ser nästan exakt ut som på bilden jag hade klippt ut...

... Och slutligen en blå vetedyna som fick en ny look av små rest tyger. Tre långa remsor som syddes ihop till framsida och tre till på baksidan. Värmer skönt när man har ont i nacken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar