torsdag 4 augusti 2011

Bostadsmässan del 1

Kom just hem med trötta fötter och en gul tygkasse. Jag har varit på bostadsmässan dagen lång och kollat in nya, moderna hus. Det var fina hus men ibland blir de alldeles för stela och opersonliga. Jag har hur som haver kommit fram till att färgen grå är på topp just nu, själv har jag aldrig tänkt tanken att måla något grått men det är faktiskt ingen dum ide.

På bostadsmässan fanns det bland annat:
... fint väder, fina människor och fina hus

... eleganta gula stolar, moderna svarta stolar, bekväma blåa stolar, små rosa stolar, knasiga stolar i plast och vanliga stolar i trä

... många kuddar som var både mjuka, stora, runda, avlånga och en och annan med glitter på

... jag tittade in i vita rum, marina rum, stora rum, sov rum, kök och toaletter

... det fanns även stora terrasser, min favorit ser ni en glimt av på bilden ovan. Många hus hade balkonger med massor av blommor, kryddor och tomater. Jag såg även en virkad hängmatta, en lurvig mammut och en galge pyntad med knappar.

Imorgon kommer den spännande fortsättningen av bostadsmässan del 2, så missa inte det:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar