onsdag 18 januari 2012

Vila, tänka och lite till

De senaste dagarna har jag varit hemma. Jag har varit sjuk, vilket aldrig är kul men att vara hemma när man annars inte brukar vara det, kan vara lite mysigt. Dessa dagar har jag hunnit både vila, tänka och.. vila lite till.

Då undrar du ju så klart vad jag har hunnit tänka på!?

Har jag tänkt på något ätbart?
- Det skulle vara blåbärssoppa i sådana fall

Har jag tänkt på något roligt?
- Joo faktiskt, min spegelbild. Jag fick en liten chock när jag såg mitt rufsiga hår och mina blåbärs-blåa läppar.


Har jag tänkt på något klokt?
- Har inte hunnit med det än.


Har jag tänkt på något nytt?
- Absolut! Mitt och min systers nya favorit program, Projekt Runway. Det börjar riktigt klia i fingrarna när jag ser dem sy. Nu vill jag också sy. Sy, sy, sy.



Har jag tänkt på stress?
- Nej inte jag. Jag vilar som aldrig förr. Men... man kan väl inte undgå att bli lite stressad när man ser hur de stress-syr i projekt runway.

Har jag tänkt på något ätbart?
- Hmm.. den här frågan känns bekant..? Jag tror jag är hungrig.

Har jag tänkt på något nytt projekt?
- Inte idag. Inte än i alla fall. Konstigt.

Har jag tänkt på något annat?
- Svårt att veta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar